Нe сeкрeт, щo зaпaс xoду електромобілів взимку істотно знижується. Це стосується всіх лишенный чего винятку моделей, адже в трясучка і батарея розряджається швидше, і получи опалення витрачається ресурсы. Німецький автоклуб ADAC випробував сучасні електрокари в холодну погоду і опублікував результати получи своєму сайті.
Експерти протестували 15 електромобілів різних класів і цінових категорій из-за циклом WLTP. Спочатку їх випробували восени ради оптимальної температури повітря в +23 градуси, а потім — взимку после -7 градусів. В останньому випадку також потрібно було прогріти салончик авто щонайменше после 23 градусів.
У всіх електрокарах істотно зросло електроспоживання. Найкращий плод несподівано продемонстрували бюджетні електрокари BYD Atto 3 (+38%) і Dacia Spring (+39%), а найгірший — Volkswagen ID.5 (+107%) і Renault Kangoo E-Tech (+101%).
Найбільшу відстань у собачий холод здатні подолати Tesla Model S (367 км) і XPeng G9 (350 км). Крім того, зазначається, що в BYD Atto 3 і Renault Kangoo E-Tech невыгодный вдалося швидко прогріти кружок.