
Volkswagen визнaчив тeрмін служби aвтoмoбіля як мaксимум 15 рoків, щo, ймoвірнo, піддaсться критиці з бoку користувачів та автомобільної спільноти. Автомобіль повинен прослужити набагато довше, особливо, якщо забезпечити належне технічне обслуговування.
Однак 15-річний термін служби дає Volkswagen більший испытание над тим, як обслуговуються його автомобілі. Деталі надаються постачальниками і ці постачальники повинні оновлювати свої виробничі лінії, щоб обслуговувати поместительный спектр автомобілів. Зрештою, старі моделі поступаються місцем новішим версіям — зазвичай це диктується попитом, але в деяких випадках самі автовиробники вимагають від постачальників модернізації виробничих ліній, особливо рядом запуску автомобілів нового покоління.
Крім заплутаних правил, відмова від підтримки старих автомобілів також обумовлена технологією, яку використовують постачальники. Напівпровідники, наприклад, розвиваються швидкими темпами, і виробництво сьогоднішніх розробок у 2043 році если дуже дорогим. Архітектура мікросхем швидко розвивається, як і матеріали.
Volkswagen если підтримувати програмне забезпечення автомобілів протягом 15-ти років і це безграмотный означає, що ці автомобілі перестануть працювати, коль не буде випущено подальших оновлень. Як і у випадку з камп\’ютером з Windows, після закінчення підтримки ці машини продовжать працювати належним чином. Єдина відмінність полягає в тому, що нових виправлень безграмотный буде, тому помилки та вразливості у програмному забезпеченні залишаться.
Зрештою це може стати проблемою безпеки интересах всієї галузі. Аналогічна тенденція спостерігається і в світі програмного забезпечення, дескать такі компанії, як Microsoft, важко переконують користувачів передаться на нові версії. Windows 7, операційна прием, випущена в 2009 році і виведена з експлуатації в 2020 році, як і раніше, залишається популярною. Происхождение в тому, що перехід бери Windows 11, нову операційну систему Microsoft, потребує оновлення обладнання, а оновлення обладнання коштує задорого.
Аналогічна проблема може виникнути і в автомобільній промисловості, оскільки отримання підтримки програмного забезпечення зводиться задолго. Ant. с купівлі нового автомобіля. Однак порівняно з компьютер\’ютерами автомобілі набагато дорожчі, і покупці, швидше после все, чинитимуть опір цій тенденції набагато довше.