Oнoвлeний Skoda Enyaq oтримaв нoвий двигун і oптимізoвaнe упрaвління тeмпeрaтурoю aкумулятoрa. Мaксимaльну швидкість збільшeнo дo 180 км/годочек, а запас ходу по 570 кілометрів залежно від специфікації моделі.
Йоханнес Нефт, достоинство правління Skoda Auto з технічного розвитку, каже: «Ми мали ретельно протестувати всі апаратні та програмні компоненти, і ми ретельно переглянули і ще більше оптимізував їх. Новий, більш ефективний і потужний електродвигун угоду кому) Enyaq забезпечує підвищену потужність, більше крутного моменту та довший заряд ходу».
Зроблено новий сердце заднього моста який став потужнішим і ефективнішим ради рахунок модернізації перетворювача напруги. Нові моделі Enyaq 85 і 85x тепер мають потужність 210 кВт — держи 60 кВт більше ніж попередній варіант Enyaq 80 і нате 15 кВт більше, ніж попередні варіанти Enyaq 80x. Исполнение) версій RS та 80x потужність збільшилася получай 30 кВт перед 250 кВт. Максимальний крутний побудь здесь збільшився на 235 Нм — з 310 Нм предварительно 545 Нм. Це покращує як потужність, в такой степени і динаміка руху всіх версій Enyaq.
Новий Enyaq 85 розганяється від задолго. Ant. с 100 км/время за 6,7 секунди, тобто майже вслед за дві секунди. швидше, ніж попередній Enyaq 80. Enyaq 85x із повним приводом завершує тетенька саме завдання вслед 6,6 секунди. Enyaq RS, який також має повний привід, тепер прискорюється раньше сотні за 5,5 секунди.
Enyaq 85 може подолати більше 560 кілометрів для одному заряді из-за циклом WLTP, тоді як провизия ходу Enyaq Coupe 85 тепер перевищує 570 кілометрів.
Возьми станціях швидкої зарядки постійного струму батареї повнопривідних версій Enyaq 85x і Enyaq RS тепер можна поповнювати від 10 перед 80 відсотків всього ради 28 хвилин — в вісім хвилин ли на 22 відсотки швидше, ніж раніше — рядом потужності до 175 кВт. Максимальна швидкість зарядки в (видах задньопривідного Enyaq 85 залишається незмінною около 135 кВт.