Системи, що заряджають електромобілі за 15 хвилин, вже на шляху до Європи

Ізрaїльськa кoмпaнія, якa рoзрoбилa систeму швидкoгo зaряджaння eлeктрoмoбілів (EV) нa oснoві тexнoлoгії кінeтичнoгo мaxoвикa, уклaлa пeрші комерційні угоди в Європі, США та Ізраїлі.

Строй, розроблена компанією Zooz Power, раніше відома як Chakratec (zooz означає «рух» для івриті), бере енергію з мережі, щоб обертати вісім сталевих коліс получай одиницю, 17 000 разів получай хвилину. Кожне запаска важить близько півтонни. У процесі електрична енергія перетворюється возьми кінетичну енергію. Коль транспортний засіб поспеть на підзарядку, обертання сповільнюється, щоб перетворити цю кінетичну енергію вспять на електричну енергію і передати її в акумулятор транспортного засобу з такою інтенсивністю, що акумулятор повністю заряджається приблизно после 15 хвилин.

Генеральний менеджер Zooz Power Боаз Вейзер порівняв інтенсивну підзарядку, що забезпечує теория компанії, зі змивом унітазу для того швидкого випуску великої кількості води.

Следовать словами Вейзера, використовуючи фізику, а далеко не хімію, кінетичний зарядний пристрій дозволяє уникнути екологічних проблем, таких як масове використання води та забруднення, пов\’язане із видобутком літію. І бери відміну від літієвих батарей, які згодом слабшають, кінетична строй продовжує виробляти пирушка самий рівень електроенергії.

Из-за словами одного аналітика зі сталого розвитку, вуглецевий слід системи Zooz Power, від виробництва та ланцюжків поставок перед експлуатації та переробки чи поховання для звалищі, виробляє у 23 рази менше викидів еквівалента вуглекислого газу получи кіловат-годину, ніж літій-іонний акумулятор — 0,0027 кг. Близ цьому еквівалент CO2 порівняно з 0,0620 кг для того акумулятора.

За 15-річний життєвий цикла Zooster-100 споживає 666 667 кВтг із мережі чтобы створення 600 000 кВтг кінетичної енергії та вивільняє 540 000 кВтг перезарядки. Вейзер пояснив, що всі системи зберігання енергії мали втрати, і що 80% втрат — це непогано.

Він додав, що Zooz Power прагне забезпечити швидке заряджання електромобілів у районах, дескать електромережа ще недостатньо потужна, щоб дати такий швидкий імпульс.

Вейзер порівняв нинішній період переходу від автомобілів із двигуном внутрішнього згоряння поперед електромобілів із періодом появи мобільних телефонів. В останньому випадку по (по грибы) межами основних міських центрів прийом був поганим, поки антени никак не вдалося встановити до всій країні, а возьми це потрібен миг.

П’ять блоків Zooster-100 будуть встановлені у п\’яти комерційних та розважальних центрах Німеччини: двуха поблизу Франкфурта; неуд в Херренберзі, приблизно ради 30 км получи південь від Штутгарта; і п\’ятий у місці, яке ще належить визначити. Їх фінансуватиме німецька інвестиційна компанія, яка вважає, що від продажу електроенергії від цих установок можна отримати більший прибуток, ніж від сонячних електростанцій.

В даний часы Zooz Power знаходиться сверху просунутій стадії реєстрації європейського патенту. Компанія сподівається розпочати розгортання у Німеччині до самого кінця року.

Перша в Ізраїлі зарядна устремленность Zooz Power если встановлена на заправній станції Дор Алон у Сегулі, Петах-Тіква, в центральній частині Ізраїлю, також ближче накануне кінця 2022 року. Це у співпраці з Dor Alon та Afcon Electric Transportation.

У США сверху початок наступного року заплановано вдвоём пілотні проекти — Вотан у Рок-Хіллі, Південна Кароліна, з корпорацією Arko, великим оператором магазинів крокової доступності, а інший з Blink Charging в трех шагах від Майамі.

Комментарии и пинги к записи запрещены.

Комментарии закрыты.