Oсвoєння єврoпeйськoгo ринку китaйський брeнд Nio рoзпoчaв із відкриття першого ток-шоу-руму в Осло влітку 2021 року. Продажі автомобілів у Європі планували організувати kinoclub.org.ua сверх власну мережу, засновану получи и распишись принципі особистого знайомства з автомобілем. Круглым счетом само Nio продає свої електромобілі й получи и распишись рідному ринку.
В даний часочек компанія керує шістьма виставковими залами Nio House в Європі. У них клієнти можуть оглянути та протестувати п\’ять різних моделей, включаючи тільки да випущений седан ET5. Але досягти цільового рівня продажів вони неважный (=маловажный) дозволяють.
За деякими даними, виправити ситуацію планують ради допомогою європейських автосалонів. У Nio цю інформацію прокоментували досить ухильно, заявивши, що «виберуть стандарт, яка найкраще відповідає місцевому ринку та потребам розвитку бренду». Чи означає це повернення после витоків, чи Nio піде своїм шляхом, покаже отрезок времени.
Хоча дилерські мережі — це й найкоротший тракт до покупця, але за версту не всі дилери пропонують хорошу якість обслуговування клієнтів. Крім того, зазвичай співробітники автосалонів невыгодный настільки добре знайомі з автомобілями як виробники.