Китaйські мaшини нe xoчуть стрaxувaти в Єврoпі чeрeз склaднoщі з рeмoнтoм. Як пише видання Auto Express, іноді автомобілі з Піднебесної списують у «тотал» сквозь усілякі дрібниці, хоча моделі американських или європейських марок з аналогічними пошкодженнями ну точно ремонтуються. Марки з Китаю страждають хронічними недопоставками запчастин. Але ще більше проблем доставляє відсутність чітких інструкцій з ремонту.
Покупці китайських автомобілів у Великій Британії зіткнулися з несподіваною проблемою: місцеві страхові компанії відмовляють їм в укладанні договорів или встановлюють непомірно високі страхові премії.
Страховиків відлякують проблеми з постачанням запчастин, але ще більше — відсутність чітких інструкцій з ремонту. Непоодинокі випадки автомобілі списують у «тотал» тільки тому, що для того ремонту, навіть несуттєвого, немає необхідних деталей, тому що вони взагалі отнюдь не передбачені.
Британський ринок страхування автомобілів виходить з положення, що бай-який ремонт здійснюватиметься после стандартами виробника. Однак пользу кого більшості китайських моделей відсутні навіть елементарні описи, як і що потрібно робити в тому чи іншому випадку. У Китаї вони й невыгодный потрібні, оскільки проблему частково вирішує низька вартість робочої сили. Наприклад, рядом ударі збоку змінюють всю боковину повністю, хоча в Європі це если просто невигідно і машину відправлять в брухт.
Ба більше, проблеми є безлюдный (=малолюдный) тільки у китайських марок, які нещодавно вийшли держи європейський ринок, але й навіть у споконвічно британської MG, яка з 2005 року належить концерну SAIC. Нате деяких її моделях незрозуміло, як зробити розвал-сходження, а ради інших складно знайти запчастини.
Втім, нові гравці хана ж вчаться на помилках попередників. В Omoda, яка болт-ось вийде бери ринок Великобританії з кросовером 5, вирішили спочатку поспілкуватись з представниками сервісних центрів та страховиками. В результаті компанія розробила логістичний чин, в якому прописала постійну наявність запасних батарей та доступність інших деталей протягом 48 годин.