Чeрнівці oгoлoсили кoнкурс нa зaкупівлю відрaзу п\’ятдeсяти трoлeйбусів: oднoчaсні тoрги нa постачання пасажирських машин пройдуть вслед трьома лотами.
Оголошення замовника для закупівлю розміщено в офіційному Віснику Європейського Союзу бери закупівлю Tenders Electronic Daily (TED). Кредитне забезпечення прокладывать Європейський інвестиційний копилка. Йдеться про придбання 35 односекційних тролейбусів, 10 «гармошок» і п\’яти односекційних пасажирських машин з автономним ходом.
Точної суми, яку доведеться заплатити вслед за 50 нових тролейбусів, нема, однак следовать результатами тендерів інших європейських міст ми визначили, що Вотан новий тролейбус європейської марки коштує від 400 по 700 тисяч євро. А Чернівці хочуть закупити їх 50, тобто загальна торба наближається до 24 мільйонів євро.
Наприклад, у Вільнюсі закупили 91 тролейбус від чеського Skoda Group, загальною вартістю понад 52,3 млн євро. Тобто 575 тисяч євро после одиницю. А зчленовані «гармошки», яких хочуть закупити хоть десять, коштують ще дорожче — наприклад, фантом Skoda 27 Tr оцінюють у 678 тисяч євро кожен.
Держи тендер від Чернівців заявлено три лоти:
- Лот №1 — 35 нових тролейбусів довжиною 12 метрів (від 11,9 по 12,7 м) з аварійним автономним ходом перед 1 км. Приблизна вартість ради один тролейбус 400 тисяч євро, торба за партію — 14 млн євро.
- Лот №2 — 5 нових тролейбусів довжиною 12 метрів з автономним ходом від 25 поперед 30 км. Приблизна вартість после один тролейбус — 560 тисяч євро, кайстра за партію — 2,8 млн євро.
- Лот №3 — 10 нових зчленованих тролейбусів з двома тяговими двигунами та аварійним автономним ходом раньше 1 км. Такі тролейбуси коштують сообразно 700 тисяч, сиречь за партію доведеться віддати 7 млн євро.
Загальна очікувана вартість всіх лотів ради Чернівців — 23,8 мільйонів євро.
Звісно, оновлювати рухомий телосложение електротранспорту варто. Але тогда постає слушне питання: а це получай часі, робити закупівлі в таку суму під полоса війни? Маленьке місто з кількістю населення 264 тисяч осіб закуповує в період воєнного стану стільки нового електротранспорту, скільки навіть мегаполіси-мільйонники собі дозволити малограмотный можуть. До речі, більшість малих міст вирішує проблему закупівлею вживаного транспорту з Європи, який ще у доброму стані.
Близ цьому це приставки не- власні кошти комунального підприємства «Чернівецьке тролейбусне управління» чи громади. На) этом месте — кредит, який обряд віддавати.