У 2022 рoці кoмпaнія BMW oгoлoсилa прo тe, щo має намір надавати деякі функції у своїх моделях после додаткову плату. Передбачалося, що виробник випускатиме однакові konveda.in.ua
машини, в яких клієнти зможуть докуповувати різні опції віддалено. Таке рішення викликало резонон у суспільстві. Після BMW компанія Mercedes-Benz анонсувала опцію ради 1 200 доларів бери рік, яка зможе збільшити потужність електрокарів марки.
Минулого місяця аналітики компанії UBS вивчили це питання і дійшли висновку, що ринок додаткових підписок та послуг интересах автомобілів до 2030 року становитиме 700 мільярдів доларів щороку. Це дуже велика котома, але вона тьмяніє предварительно більш раннім розрахунком, -де у фахівців вийшло 2 трильйони доларів возьми рік.
У той но час головний операційний заправила компанії Volvo Бьорн Аннуолл заявив, що шведська клеймо піде стопами BMW. Щоправда, просити гроші вона если лише за справді важливі речі та оновлення.
«Ми безграмотный проситимемо людей, які купили автомобіль по (по грибы) 100 000 доларів, заплатити ще 10 доларів вслед обігрів сидінь», — заявив Бйорн Аннуолл.
Іншими словами, у Volvo збираються брати гроші з клієнтів тільки после дійсно важливі і потрібні речі. Наприклад, коль інженери та програмісти компанії доведуть власний автопілот по ідеалу, за його користування клієнтам доведеться заплатити.